بالصلاة ع النبى كده من اللى سايق


أنا كمواطن محترم أحب أبقى عارف مين اللى سايقنى,

أيوة أمال أتساق من غير معرف مين اللى سايقنى .لأ طبعا .

طيب هتقول متساق ايه وبتاع ايه هو انت عربية (ده لأنك محترم ومش هتقول هو انت حمار)

بس للأسف عزيزى كلنا كده للأسف متساقين ومحدش عارف احنا رايحيين على فين ولا حد حتى يقدر يسأل احنا رايحين فين.

أعتقد انت كده فهمت أنا قصدى ايه !

أنا هسألك سؤال انت حد قريبك كبير فى السن أوى ولسه عايش يعنى عنده مثلا 80 سنة ؟؟

فيه طيب كويس, لو مفيش دوّر .

حاول كده تقعد معاه,

حاول تكلمه,

حاول تسأله عن حاجة,

طبعا هتلاقيه ناسى كل حاجة ومش قادر يفكر فى حاجة ومش عارف حتى يتكلم .

هى دى الحقيقة يا اخوانا وهى دى سنة الحياة

طيب ايه رأيكم بقى ان اللى سايقناهو ده حاله !!

هه يقدر يسوق؟؟

يقدر يمّشى بلد الخمسة وسبعين مليون؟؟

أنا أعتقد انه لا,

أعتقد انه مش هو خالص.

أعتقد انه حد تانى خالص

حد عامل حسابه انه يحكم بعده

حد فاكر ان الحكاية لعب عيال

حد فاكر ان ابن البيه الناظر لازم يبقى شاطر علشان هو ابن البيه الناظر

بس ده بعده

إلا بجد يا جماعة لو الحد ده حب يسوق احنا هنعمل ايه هنسلم كده برضه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الله أعلم

هناك 8 تعليقات:

مدونة حكومتى ملاك يقول...

يــــــــ جماعة ــــــــــــــــــا
انت أكيد هتفهموا غلط أنا ماقصدش حاجة وحشة كل واحد مسؤل عن فهمه أنا ماليش دعوه
وياروح ما بعدك روح

فارس الأزهر .. معاذ فتحى يقول...

السلام عليكم

أيوى ياعم عمار

وبعدين معاك

يابنى طيب ياريته يسوق

دى حتى هو راكب الحمار بالمقلوب

حتى فى دى كمان مش نافع

لكن طبعا

نرفض إن حد يسوقنا حتى لو كان ال... أو ابن ال ....

وسلام يامصر

مدونة حكومتى ملاك يقول...

أخى فارس الازهر معاذ فتحى
وحياة ال... وابن ال...
ماعدنا نسيب حد يسوقنا
ولا يتحكم فينا
وده وعد علينا...
ومعدشى خلاص بالروح نفديه
ولا أى كلام من ده نغنيه
بس الحكاية كلها متوقفة على حاجة واحدة عرفين ايه هى ال
ح
م
ا
ر

ammar يقول...

مش عارف انا ايه قصة الحمير معاك كده
البوست اللى فات كتبت عن الحمار
اللى هوا ال
هههههههههههههههههه
والمرة دى بتقول سايق
هوا فى حمار بيسوق برده
هههههههههههههه
طلعه من دماغك يابنى
ده زى عدمه اساسا
تحياتى
ع
م
ا
ر

غير معرف يقول...

انا رامز واتمني نكون اصحاب انت دخلت تدعوني لزيارتك



رامز

ريمان يقول...

السلام عليكم

اخى عمار

والله ضحكت من البوست ده كتير والله

وعلى فكره نادر اوى لما حد بيفكر مين اللى بيسوق

على فكره مدونتك دمها خفيف اوى

ما شاء الله عليك

واسلوبك كمان جميل اوى

احييييييييك

مدونة حكومتى ملاك يقول...

شكرا ليكى أخت ريمان
وعلى فكره لازم كلنا نفكر فى مين اللى سايق ولا هنفضل كده على طول

"أم أدهم المصرية" يقول...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
---------------------

ربنا يكتر من امثالك ياعمار

فعلا وبجد اسلوبك حلو اوى

اما دمك الخفيف ده طبعا فينا كلنا احنا يامصريين
ههههههههههههههههههه

المهم ربنا يعينا على مابلانا

فرجه ونصره قريب

ثق فى الله انه لن يخذلنا فنحن امه حبيبه محمد "صلى الله عليه وسلم"